söndag 10 juli 2011

Hei hei hei!!!

Tänään on ollu ihan mukavan ihana päivä <3

En jaksanu mennä kirkkoon, kun olin ollut keskellä yötä niin kauan unettomana ja nukuin muutenkin huonosti :'( Mamma ja Pappa meni kirkkoon ja mä jäin kotiin nukkumaan... Nukuin melkein siihen asti kun ne tuli kotiin. ;P Ne toi mulle kiinalaista ruokaa ja pirtelön :D Sitten oon koko päivän kuunnellu Celine Dionia, ja pessyt mun vanhat lapsuuden My Little Ponyt, ettei niihin tuu pöpöjä, ne on monta vuotta vaan seissy pölyä keräämässä hyllyllä :P Yhdessä isossa ponissa, joka on jotain toista laatua niin sisällä on soittosysteemi ja patterit ja se rupes soimaan väärässä sävelessä kun siihen tuli vettä :( Se on vähän vanha ja rikkinäinen, vaikkei siitä päältä mitään vikaa kuin haalistuneet värit oo :) Tänään olen kans melkein koko päivän tutustunu google+:aan ja se vaikuttaa ihan kivalta... Ja sitten mun luokkatoveri (entinen) on tainu tänään saada toisen vauvansa. On se vaan niin että koko ajan elämässä tapahtuu jotain. Huomenna menen A:n luo Hervantaan meidän likkaporukan tapaamiseen... Tänään olis tarkoitus katsoo ehkä joku leffa ja kirjoitella ehkä vähän lisää "oikeeta" päiväkirjaa ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar