tisdag 19 februari 2019

Heipskutirallaa!!!

Heipskukkuu!

Olen takaisin. En ollut niin kauaa pois tällä kertaa. Onneks (?) haha... Juuh. Mun äiti on mun luona käymässä ja silläaikaa kun se nukkuu aamu-nokoset niin mä ehdin bloggailemaan, jee! Mulla on ollut kiireitä, menoja, huveja ja velvollisuuksia, vaikka mitä. HUHHUH.

Siitä että ennen pelkäsin mennä salille... Miks mä pelkäsin mennä salille? En ole varma. Mulla on niin paljon ihania työntekijöitä siä, jotka juttelee ja kyselee mitä kuuluu jne. Kaikista paras on mun kaveri joka myös välillä antaa neuvoja. Joo. Olen iloinen ja onnellinen että olen löytänyt sen jumppa paikan. Se tuo mulle paljon iloa ja hyvinvointia. Juuri kun kuuntelin mun lemppari itsetuntoa kohottavaa musaa ja mieteskelin jumppaa jne niin mun kaveri soitti! Telepatiaa. Sanoi vahingossa äidille: "terapiaa!" hahahahhaaaaa! Se on parempaa se liikunta kuin terapia. Kyllä, aivan, todellakin... Siinä saa niin paljon energiaa, hyvinvointia, liikkuvuutta jne. Yks lauantai olin vain venyttlelmässä yli 2 tuntia. Se teki nannaa. Tammikuussa kävin 13 kertaa jumpassa/salilla/hieronnassa. Kerran vain hieronnassa.

Juu.

Noniin. Nyt on aika herätellä äiskä. lol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar