lördag 28 augusti 2021

Huomenta! :)

Huomenta!

Täällä sitä taas ollaan, unettomana. Sain nukahdettua aikainsin ja sit heräsin viiden tunnin jälkeen ja ajattelin että voin samalla vähän kirjoitella kun kerta ollaan hereillä. Kohta voin ottaa aamulääkkeet ja mennä takaisin nukkumaan. Ne nimittäin väsyttävät ihan kauheesti... Ei luulis, mut niin se vaan on. 

Bisse-kissa pörrää jaloissani ja haluaisi aikaisen aamiaisen. Kohta hän saa, pitää ensin vaan saada tää kirjoitettua :D Lataan myös tässä samalla mun airpod koteloa, että saan kuulokkeet lataukseen. Se on ihmeellistä mitä kaikkea keksitään...

Minulla menee kyllä muuten ihan hyvin. Olen suht koht terve ja todella iloinen ja onnellinen melkein aina. Minulla on monta ystävää ja ihanat vanhemmat. Ja kissat tietenkin. Minulla on ihana koti, monta kirjaa, paljon päiväkirjoja jotan kirjoittelen ja blogeja myös :D

Lisää myöhemmin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar