måndag 6 januari 2020

Terve!

Hei!

Iltaa. Kuis hurisee? Mä kuuntelen The Muppets Christmas Carol Soundtrack -listaani Spotifystä. Se on ihana elokuva, ja ihana soundtrack. Mupetit on kivoja. Mun lemppari on Kermit ja Miss Piggy. Mä oon aina samaistunu Miss Piggyyn HAHA. Mä oon aina nähny itseni hänessä, mikä ei oo aina oo ollut niin mieluisaa. HEHE. Joo. Yritän olla vähän vähemmän sika-neiti ja enemmän ihminen.

Mun flunssa on melkein ohi. Onneks. Se tuli silloin ennen uutta vuotta ja on ollu jo viikon "kylässä". Oli korkeaa kuumetta, kurkku kipee, vaikeuksia hengittää, särkyjä jne. Se oli aivan kamalaa. Mulla ei ollut edes kuumemittaria. Siitä vaan päättelin, että on korkea kuume kun mä horisin juttuja unissani ja olin ihan sekaisin. Se ei ollu kivaa.

Sunnuntai oli ihana. Kirkossa oli kivaa. Sain soittaa pianoa. Se meni hyvin.

Mä vaan sitä että tää vuos on kyllä alkanu tosi hyvin. Oon ollu iloinen, suht koht energinen ja olen saanut tehtyä järkeviäkin juttuja. Oon saanut kirjoitettua päiväkirjoihin vähän, suunniteltua mun tavoitteita ja siivottua vähän mun työpöytääni.

Lisää myöhemmin! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar