onsdag 15 januari 2020

Uutiset lyhyesti. Selkokielellä :P

Heipskukkuu!

Mitäs tänne kuuluu? Mä aloitin tänään uuden blogin. Joo, tiedän, mulla on niitä jo liian monta ennestään... Mä vaan halusin aloittaa oman blogin, kun alan tänään lukea Raamattua kannesta kanteen. Aloitan Matteuksen Evankeliumista. Mun ystävä aikoo kirjoittaa myös omaa blogia, omasta lukumatkastaan. Me luetaan yhdessä mutta erikseen, if you know what I mean? Se on jo korkea aika saada Raamattu kokonaan luettua. Olen lukenut koko uuden testamentin kaaauan sitten ja tosi paljon kokonaisia kirjoja vanhasta testamentista ja sieltä ja täältä kohtia.

Tässä linkki mun uuteen blogiin:

https://thebibleandcinders.blogspot.com/

Ai niin. Se on englannin kielellä. Se vaan lähti itsestään enkuks :P Sorke! LOL

Mä oon iloinen tänään. Yleensä aamuisin olen iloinen. Ei mitään syytä mököttää.

Tänään klo 10.30 meidän kirkon sisar lähetyssaarnaajat tulevat käymään mun luonani. Me siivotaan, syödään ja jutellaan. Ne on tosi mukavia. Aina ne vaihtuu, joten ei ehdi kunnolla tutustumaan. Ne on tosi ystävällisiä ja jotkut jää ikuisesti mieleen. Esim. yks veli lähetyssaarnaaja Australiasta. Vanhin Rubinstein. Hänen kanssaan pidämme vielä yhteyttä ja juttelemme facebook messengerin kautta video puheluita aina välillä. Hän on tosi mahtava ystävä. Ei muut jaksa oikein pitää yhteyttä :'(

Joo. Mä kuuntelen mun nuoruuden nostalgiamusaa... Tässä linkki mun uuteen spotify-listaan:

https://open.spotify.com/playlist/4yQykJHZUAB5e5wLCFy9ka?si=dBfLGOqlQEmlHF2T7n3OmQ

Juuh... Että semmoista... :P

Lisää myöhemmin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar