måndag 2 maj 2011

Heipparallaa! :)

...

Heips!

Tänään on vihdoinkin saanut siivottua vähän ja kirjotettua monta kirjettä muutamalle ystävälle. Eilen olin Tampere-talossa Vaarnakonffassa, lauantaina olin monta tuntia Häröilemässä Pirkkalassa ja perjantaina olin dösä-reissulla Lielahdessa ja ostin paljon ruokaa Lidl:istä siellä.

Atte Härö, 7v. on IHANA <3 <3 <3 Se on mun extraperheen iltatähti. Me mennään ehkä maanantaina elluihin... Me istuttiin vierekkäin vaarnakonffassa ja musta ei olis lastenhoitajaks, kun en osaa olla tarpeeks tiukka :P

Olen saanut uudelleen yhteyden mun vanhaan bestikseen, jonka kanssa olin samalla luokalla läpi melkein kaikki koululuokat, kun mun kouluni on niin pieni, ainoo ruotsin kielinen Tampereella. Olin H:n kanssa ala-asteen 1. --> lukion 1. asti :) Meillä oli villi nuoruus, mutta vähän rauhallisempi kuin muilla kun mä toin meille vähän mormoni-vaikutteita, enkä ollut NIIN kauheen villi ;P

H on ihana <3 Me oltiin monta vuotta koulussa bestiksiä...

Sitten mun toinen bestis, V joka asuu nyt Vaasassa, sillä on kaks ihanaa rottaa ja aviomies ;) Siellä menen ehkä käymään ens viikon viikonloppuna. Mulla on tällä viikolla huomenna matka Tallinnaan ja sit viikonloppuna on äitien päivä, ehkä pääsen iso-tätini ruokapöytään :)

Lisää myöhemmin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar