måndag 9 maj 2011

Lisää ajatuksia

...

Juu, tänään oon ollu vaan tähän asti kotona ja tehny tietokone-juttujani. Kohta pitää lukee vähän etten jää jälkeen mun lukuohjelmasta. Sitten suihkuun, kaupungille ja elokuviin mun ystäväperheen kanssa. Ennen sitä menen Stockmannille hakemaan mun levyjä mitä oon tilannu ja pari kirjaa, jota on kans jonotellu tai varannu. Stockmann-kortti kun on mukana niin pitää käyttää sitä ajatuksella, eikä käyttää sitä mielin määrin, vaan vain sitä varten mitä olen päättänyt isäni ja äitini kanssa...

Menen tänään katsomaan RIO-elokuvaa, 3D:nä ja dubattuna, kun mukana on Atte <3, 7 v. ;) Se on niin suloinen. Eilen kirkossa mä sain olla vähän lapsenvahtina, kun Aten äiti oli töissä ja mä tuun tosihyvin toimeen Aten kans. Atte on maailman ihanin lapsukainen <3 <3 <3 <3 <3

Lisää myöhemmin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar